sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Inselatorie - tigani - reparatii acoperisuri


M-am gandit sa scriu aceste randuri in primul rand pentru a aduce in atentia autoritatilor si altor persoane inselatoria unor tigani care repara acoperisuri.

Eu am trecut prin aceasta situatie si sper ca acesti oameni sa raspunda in fata justitiei pentru ceea ce fac (in cazul in care exista asa ceva in aceasta tara si in cazul in care ea nu este complet oarba) fiind sigur ca nu sunt singurul pagubit.

 Am avut nevoie sa repar acoperisul si din intamplare am vazut un anunt in ziarul click:

 ACOPERISURI tip tigla si zincata, jgheaburi, burlane, mici reparatii, Vlad. 0731.139.064 0740.345.188

si mai au un numar (0784.821.780 - se recomanda Gabi)








Pe internet inca se gasesc anunturi cu acest numar:
http://www.indexa.ro/Acoperisuri-streasina-tigla-jgheaburi-dulgherie-30327.html

http://www.news20.ro/anunt_ACOPERISURI_-executam-mansarde_-tabla_-tigla_-____57253.html

Am stabilit pretul cu cei care au au venit dupa ce am sunat la acest numar si la efectuarea lucrarilor au venit cu un numar foarte mare de tigani care au cerut de 10 ori mai multi bani decat suma stabilita.

Aceiasi inselatorie este descrisa in urmatoarele site-uri:

ziaruloglinda.blogspot.ro/2012/04/o-veche-escrocherie-de-la-gaborii-cu.html
http://www.gds.ro/Eveniment/2010-10-11/Inselaciuni+si+santaj+cu+tigla+metalica

Nu am vrut sa platesc suma care au cerut-o si m-au amenintat ca isi recupereaza banii de la camatari, au mentionat nume de infractori si de camatari, m-au hartuit la telefon si m-au amenintati. Mi-au zis ca in cazul in care sunt la politie imi vor da foc la casa si m-au amenintat cu ma vor bate pe mine si pe familia mea.

Mi-a fost frica sa merg la politie deoarece nu am incredere ca as fi putut sa scap de ei si in continuare imi este frica ca acesti tigani sa nu revina si din aceasta cauza prefer sa pastrez anonimatul. Nu vreau sa ofer prea multe detalii prin care ei ar putea sa faca legatura si sa isi dea seama cine sunt deoarece stiu adresa mea dar am vrut sa dau aceste detaliile despre ei.

Nu cred ca sunt singurul caruia i s-a intamplat asa ceva si sper sa se ia masuri pentru a pedepsi acesti infractori periculosi !
Pentru mine a fost o experienta care m-a marcat.
Astept comentarii.

Toate cele bune !

44 de comentarii:

  1. Imi pare foarte rau ca ai patit asta, este traumatizant!
    Am patit si eu la fel. Nu erau aceleasi numere de telefon, dar acestea se pot schimba, oricum sau poate este pur si simplu o practica extinsa.
    Eu i-am gasit pe un fluturas care tot aparea in curti in zona de case. Cand am avut nevoie urgenta de o reparatie am apelat la ei, fara sa stiu despre ce este vorba. la telefon au un accent provincial - am aflat apoi ca au lucrat si prin Brasov si poate de acolo accentul.
    Au spus ca vor veni in aceeasi zi si m-am trezit intr-adevar cu niste tigani get-beget in casa. Dupa ce au vazut ce e de facut mi-au cerut o suma mare pentru reparatie, dar am acceptat. Apoi au mai descoperit alte probleme ale acoperisului insa am refuzat sa fac si acele reparatii, care nu erau urgente, din cauza banilor.
    Asadar cativa au ramas sa lucreze si unul s-a dus dupa materiale. M-a sunat din magazin ca el ar lua si materiale pentru cealalta reparatie si a fost cam insistent. Pana la urma am cedat insistentelor si am stabilit un pret de comun acord pentru toata lucrarea.
    Cand au terminat reparatia mi-au cerut intr-adevar mult mai multi bani si se tocmeau in continuu ca si cand daca nu le dau toti banii aceia ii nedreptatesc. Ei nu au precizat pana atunci niimic de un alt cost suplimentar. Mi-a fost teama ca nu vor mai iesi din casa dar din fericire a sunat cineva la telefon si am povestit situatia. Atunci au iesit din casa. Le-am dat banii pentru care ne-am inteles si am incuiat usa. Apoi am observat ca in jurul cladirii mai erau si alti tigani care se foiau de colo-colo.
    Intr-adevar, atentie mare!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Politia nu raspunde la telefon ma intreb? Daca nu ei sa te ajute, atunci cine

    RăspundețiȘtergere
  3. Bineinteles dar este posibil ca politia sa nu se ocupe de evacuarea lor de pe proprietate in cazul in care proprietarul le-a permis accesul si in situatia asta negocierile pot fi mult mai dificile. Eu nu am vrut sa le atrag atentia asupra mea deoarece am suspiciuni ca in spatele lor sunt grupari puternice de tip mafiot (camatarie / taxe protectie) care pot avea aranjamente la un nivel mai inalt. Ma asteptam sa atrag mai multe persoane pagubite si sa depunem plancere mai multi sau sa atrag intr-un fel atentia autoritatilor asupra lor (sa verifice numere telefon / anunturi /etc...) dar se pare ca nu s-a intamplat nimic inca si sunt sigur ca dupa un an ei opereaza nestigheriti in acelasi mod !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca politia intervine chiar daca proprietarul a permis accesul pe proprietate. In momentul aparitiei conflictului/disputei urmare tentativei de inselaciune, politia poate fi solicitata si va scoate de pe proprietate acesti indivizi uneori chiar si incarusati. Spun asta pentru ca am avut neplacerea sa ma confrunt cu o astfel de situatie iar dupa ce am facut sesizare la politie, mi s-a spus ca trebuia sa sun la 112 si sa solicit prezenta unui echipaj. Chiar daca pana acum nu am fost xenofob,marturisesc ca dupa acest incident simt nevoia sa mai reflectez la acest lucru. Haideti sa avem mai multa incredere in politie iar spiritul civic sa renasca in noi !. Asta e motivul pentru care mafiile de tot felul prolifereaza

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pana la urma cum s-a rezolvat situatia? Nu-i asa ca nu s-au mai intors? Ideea este ca grupul infractional nu se intoarce acolo unde incearca sa comita o astfel de infractiune, pentru a nu fi prinsi (ma refer aici la "mesterii" excroci). Parintii mei, in judetul Teleorman, au patit ceva asemanator: un grup de indivizi s-au oferit sa le vopseasca acoperisul. Dupa ce s-au inteles la un pret, la final suma a fost de 5 ori mai mare. Sub amenintari, AU FACUT GRESEALA sa le achite nu cat au cerut, insa oricum mult mai mult decat facea lucrarea.

    Astfel de grupuri actioneaza in baza fricii omului, care-l paralizeaza si il impiedica sa judece rational atunci cand dintr-o data este supus amenintarilor si violentei verbale.

    Trebuie sa realizati ca orice persoana care patrunde in curtea dumneavoastra se afla pe PROPRIETATE PRIVATA si sa nu UITATI cine sunteti. Sunteti proprietarul si dumneavoastra hotarati ce faceti. Proprietatea privata este sfanta si nu poate intra oricine si sa faca ce vrea.

    Fiti fermi si sunati imediat la 112, indiferent de amenintari. Actionati in favoarea voastra in functie de imprejurari si prin alte actiuni: strigati la vecini, sunati prieteni sau membri ai familiei care nu sunt prezenti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut,

      nu au mai revenit. Oricum frica provine si datorita faptului ca politia in momentul in care vine considera proprietarul vinovat ca nu a lucrat cu o firma autorizata ... ca nu exista un deviz ... ca a contactat oameni care lucreaza la negru. Si de fapt toate problemele cauzate de niste tigani care au intrat abuziv pe proprietatea ta sunt cauzate de tine ! pentru ca ai permis accesul la 2 mesteri sa iti repari acoperisul.
      In cazul in care ai fi apelat la o firma si s-ar fi intamplat acelasi lucru politia te-ar fi sfatuit sa mergi la un tribunal si sa te judeci cu ei dar in ceea ce priveste evacuarea de pe proprietatea ta a unui grup infractional politia nu este posibil sa iti sugereze sa obtii un ordin de evacuare de la un tribunal. Politia intervine doar in momentul in care exista urme de intrare fortata sau de furt. In alte conditii nu se implica decat daca au sau nu au chef. E vorba de cat de mult vor sa se complice. Asta e parerea mea in ceea ce priveste politia romana si legile care stabilesc relatia unui proprietar cu un grup de tigani care intra abuziv pe proprietatea lui.

      Ștergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu am patit cam la fel acum cateva zile cu o firma a caror patroni sunt niste tigani din palas bulibasi sau ce dracu or mai fi, mi-au cerut de 10 ori mai multi bani fata de cum ne intelesesem la inceput

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut! exact asa am patit si eu chiar azi! poti sa-mi spui si mie cum ai rezolvat cu ei si daca ai mai avut probleme? multumesc anticipat.

      Ștergere
  9. buna seara!azi am avut o experienta de neuitat legata de acoperisul casei care trebuia schimbat.am gasit un pliant pe strada si am sunat la o firma...top profil srl,cta!am sunat si am rugat sa beneficiez de consultanta legata de nevoia ce o aveam.a 2a zi a venit un domn cam brunet,insotit de o dna placuta.mi-au incheiat un contract ce avea avans 1500lei apoi au plecat lucrarea a fost estimata la 2800lei,initial.era destul de bine cu toate ca am doar 64m patrati de acoperis.azi dim.au sosit muncitorii.m-am bucurat,s-au pus pe treaba repede.cand m-am intors de la depozit cu ceva sipca am gasit dl brunet in curte pretinzandu-mi inca 4600???!!!cosmar ptr mine!am vrut sa sun la 112insa el m-a oprit...intrun final l-am expediat,dupa multe rugaminti sa accepte o suma de 5000lei.fratilor nu sunati firme fara sa cunoasteti apartinatorii!va descopera casa si ramanetiu cu ea asa daca nu le dati suma ceruta.probabil asta e o piesa de teatru bine gandita.daca le dai banii pretinsi dau ok si vin si cei cu tigla...ce urat!

    RăspundețiȘtergere
  10. buna seara!azi am avut o experienta de neuitat legata de acoperisul casei care trebuia schimbat.am gasit un pliant pe strada si am sunat la o firma...top profil srl,cta!am sunat si am rugat sa beneficiez de consultanta legata de nevoia ce o aveam.a 2a zi a venit un domn cam brunet,insotit de o dna placuta.mi-au incheiat un contract ce avea avans 1500lei apoi au plecat lucrarea a fost estimata la 2800lei,initial.era destul de bine cu toate ca am doar 64m patrati de acoperis.azi dim.au sosit muncitorii.m-am bucurat,s-au pus pe treaba repede.cand m-am intors de la depozit cu ceva sipca am gasit dl brunet in curte pretinzandu-mi inca 4600???!!!cosmar ptr mine!am vrut sa sun la 112insa el m-a oprit...intrun final l-am expediat,dupa multe rugaminti sa accepte o suma de 5000lei.fratilor nu sunati firme fara sa cunoasteti apartinatorii!va descopera casa si ramanetiu cu ea asa daca nu le dati suma ceruta.probabil asta e o piesa de teatru bine gandita.daca le dai banii pretinsi dau ok si vin si cei cu tigla...ce urat!

    RăspundețiȘtergere
  11. buna seara!azi am avut o experienta de neuitat legata de acoperisul casei care trebuia schimbat.am gasit un pliant pe strada si am sunat la o firma...top profil srl,cta!am sunat si am rugat sa beneficiez de consultanta legata de nevoia ce o aveam.a 2a zi a venit un domn cam brunet,insotit de o dna placuta.mi-au incheiat un contract ce avea avans 1500lei apoi au plecat lucrarea a fost estimata la 2800lei,initial.era destul de bine cu toate ca am doar 64m patrati de acoperis.azi dim.au sosit muncitorii.m-am bucurat,s-au pus pe treaba repede.cand m-am intors de la depozit cu ceva sipca am gasit dl brunet in curte pretinzandu-mi inca 4600???!!!cosmar ptr mine!am vrut sa sun la 112insa el m-a oprit...intrun final l-am expediat,dupa multe rugaminti sa accepte o suma de 5000lei.fratilor nu sunati firme fara sa cunoasteti apartinatorii!va descopera casa si ramanetiu cu ea asa daca nu le dati suma ceruta.probabil asta e o piesa de teatru bine gandita.daca le dai banii pretinsi dau ok si vin si cei cu tigla...ce urat!

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. autoritatile sunt pe o mana cu ei, nu le fac nimic. altfel nu se explica aceste postari din 2013, acutale si astazi, aproape in 2017. intre timp s-au rafinat si ofera contracte. atentie! in contract nu scriu pretul ci doar lista de preturi ceea ce duce la sume astronomice pentru care ei au semi-acoperire legala. atentie, sunt violenti si se vor intoarce, nu va faceti iluzii. institutiile statului nu pazesc cetateanul si nu fac investigatii legate de acesti gabori. as recomanda sa puneti aici cat mai multe firme de-astea sa se vada cand cauta cineva pe google. eu nu sunt cineva care sa fie capabila sa se tiganeasca si am luat-o rau la bani. cand am sunat la institutii, mi s-a spus ca nu ma va proteja nimeni de ei daca merg martor. oare ce investigheaza politia, DIICOTUL si serviciile? TREZITI-VA si aparati oamenii nevinovati!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua.. Firma Ruuf Construct Srl.. Sunt din Ploiesti se dau mari constructori de acoperiș.. M am pârlit rău de tot.. Ai venit prima dată in doi vezi doamne unul care constata cati metri am si unul cu un contract. Care sa aflu după ca nu are nici o valoare.. De la cat au costat am ajuns la mai mulți metri.. Ma rog dupa 3 zile deja cereau 50000de lei.. Mi au facut un acoperiș incorect dupa spusele unui cunoscător.. Am ramas fără o parte bună fara tabla pe casa.. Mi au zis ca ma va costa alti bani.. M am oprit la sumă ce ma doare si acum.. Mafia acoperisilor este peste tot.. Nu isi dau numele real.. Si in final sa aflu ca bani intra la unul Bobi Gabor.. Poliția știa.. Sper sa plătească.. Si sa se aleagă praful de ei.. Asa cum m au furat.. Să nu aiba parte de ei.. 2022 februarie am fost pagubită.. Aveti grija

      Ștergere
  14. si eu am patit la fel.au spus un pret pe lucrare, si m-am trezit cu 2000 de lei in plus fata fe cat am convenit initial. fiind patit cu rromii din copilarie (am fost batut-talharit in repetate randuri), nu m-am riscat si le-am dat toti banii. chestia e ca atunci cand au venit sa negociem lucrarea nu mi-am dat seama ca sunt rromi, erau doi domni care ziceai ca sunt romani simpli, dar a doua zi cand au inceput sa lucreze la acoperis au venit cu toata gasca. evitati escrocii dulgheri! chemati o cunostinta-prieten care stiti ca se pricepe care sa fie langa dvs cand vreti sa incepeti o asemenea lucrare. nu va pacaliti cu ei ca va fac lucrarea pe jumatate si va iau banii. si incrci sa nu fi rasist, si sa zici ca toti oamenii sunt egali, dar cand vin asa la tine si te f*t in halul asta...

    RăspundețiȘtergere
  15. SC POWERWAVE SRL Turda ne-a cerut de 5 ori prețul inițial pe care l-am convenit. Procedura e așa: semnezi un contract, cica îți dau garanție etc dar nu scriu în contract prețul ci doar listele de prețuri la materiale, fara lista de cantitati. apoi iti baga pe gat tot felul de materiale inutile si la preturi de aproximativ 4-5 ori mai mari ca in magazine. lovitura ti-o dau la manopera unde pretul ajunge la mii de euro (te taxeaza pe metru liniar si pe metru patrat). doar ai semnat. profita de oameni amarati, care nu stiu cum se face un contract, apoi vin cu amenintari grave. Patron este unul Gabor Martin din Turda care se recomandă doar dl. Martin, sa nu afle proștii ca e gabor. Are și alte firme, la nevoie cum ar fi Romblug SRL si altele. Mana dreapta e un jmekeraș care se autoprezintă Gabi iar mâna forte este un țigan mai bătrân, vechi pușcăriaș foarte periculos. autoritatile ii lasa sa zburde pe unde vor, nu le fac nimic, oamenii sunt intimidati si nu au curaj sa mearga la instante iar tepele tiganesti continua.
    As dori doar să mai adaug, deși nu îmi stă în fire, MUIE SC POWERWAVE SRL Turda. aveți grijă oameni buni!

    RăspundețiȘtergere
  16. Am uitat. Felicitări pentru inițiativa acestui blog!

    RăspundețiȘtergere
  17. Acest site www.reparatii-acoperisuri.net este detinut de niste tigani unguri, care au numarul de telefon 0735 782 831 si patronul cu numele de Matei. I-am contactat pentru repararea unui acoperis cu o suprafata de 20 mp, mi-au spus ca imi iau in jur de 150 lei/ mp. La sfarsitul lucrarii, au calculat si le-a dat o suma de 11000 lei. Dupa multe discutii si nervi le-am dat 5000 de lei. La prima ploaie curge din tavan, de zici ca erai la dus. Aveti grija , fac contract si va dau si chitanta pe avans, in contract sunt doar preturi pentru accesorii nu scrie si suma finala. Nu va dau deviz de materiale. In caz ca va incurcati cu ei sau genul asta de escroci fiti fermi si nu va lasati batuti.

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Am patit la fel, cu un gabor pe nume Gabi. Culmea e ca acum si-a trimis un tigan mai mic, destul de prezentabil, imbracat frumos, in salopeta de firma. Are un Renault Clio albastru cu numere de Bucuresti. Daca vedeti masina in cauza, refuzati sa continuati discutia. Am batut palma pt un pret bun, ca sa imi schimbe acoperisul. La semnarea contractului a venit un gabor, si m-am speriat. Cam sub presiune am semnat totusi contractul, ca doar e contract. In schimb, pe masura ce indivizii lucrau, mi-am dat seama ca erau multe nereguli la contract. Imi solicitau bani pentru nimicuri. Apoi am vazut ca isi bat joc de lucru. Desi le-am dat un avans, a doua zi dimineata nu i-am mai primit in curte. La amenintarile lor, i-am amenintat si eu cu Politia si s-au linistit. Am pierdut niste bani, dar e ok, fiindca m-as fi ales cu un acoperis prost si cu pierderi poate inzecite. Contractul e semnat cu o firma gen Klaars Roofs Construction din Bucuresti. Nu semnati! Daca vreti schimbarea acoperisului, mergeti la distribuitori de tigla autorizati. Va recomanda ei o echipa. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  21. Am patit'o și eu azi. Pentru o mica reparație am dat în total 13000 de RON.

    RăspundețiȘtergere
  22. ACUM CATEVA ZILE AM LUAT SI EU O TEAPA ZDRAVANA DE TREI MII DE EURO...CU SC PLUVIAL BILKA SRL DIN BUCURESTI, SECTOR 4 STRADA PIATA NATIUNILOR UNITE NR 3-5 BLOC B2 SACARA A APART 28, INREGISTRATA LA REGISTRUL COMERTULUI CU NR J40/5006/2017 CIF 37367341, AM NEGOCIAT TELEFON CU NR LUAT DE PE NET LA ACOPERISURI, CU DL ANTONESCU LA NR DE TEL 0753403766, CARE IMI TRIMITE O GASCA DE TIGANI CONDUSA DE GABOR ION CARE ACUM NU MAI RASPUNDE LA TEL 0770587643 CARE DUPA CE FACEM UN CONTRACT IMI CERE 120 DE MILIOANE SA CUMPERE MATERIALE ...SI DUS A FOST ....CU TIGANII LUI CU TOT...OAMENI BUNI SA NU AVETI INCEREDERE SI VA ROG SA II INEBUNITI CU TELEFOANELE CA SUNT ESCROCI...SI MERITA ...NU POT SA CRED CA AM FOST ESCROCATA ...AS VREA SA AFLE TOATA LUMEA CA SA NU PATEASCA CA MINE...

    RăspundețiȘtergere
  23. TOT DIN GASCA GABORILOR FACE PARTE SI NUMITUL GABOR BANDI..CRED CA NUMELE II VINE DE LA BANDIT PREDESTINAT ...ACESTA ARE O FIRMA DE CONSTRUCTII IN BUCURESTI SECTORL 4 NUMITA SC PLUVIAL BILKA CONSTRUCT SRL CU SEDIUL SOCIAL IN STRADA PIATA NATIUNILOR UNITE NR 3-5 SC A APART 28 INREGISTRATA LA REGISTRUL COMERTULUI NR J/49/5006/2017 CARE ARE SI ALTE FIRME FANTOMA SI SE RECOMANDA CA DOMNUL ANTONESCU SI MINTE CA TRIMITE UN OM DE INCREDERE PE NUME ION SAU IOAN DE FAPT TOT EL ESTE ACEEASI PERSOANA MINCINOASA CARE INCEPE O LUCRARE SUB UN ANUMIT PRETEX ANULEAZA CONTRACTUL CERE BANI MAI MULTI DECAT IN INTELEGEREA FAUTA SI FUGE CU TOTI BANII CU GASCA LUI DE SASE TIGANI UNGURI CARE SPUN CA SUNT DIN JUDETUL COVASNA VIN SI CU UN BAIAT MINOR TOT PUI DE ESCROC CARE INVATA ISEACIUEA DE ACUM...VA DAU SI DOUA NR DE TELEFON SA VA FERITI DE EL SAU SA SUNATI SA II STRESATI ACESTE NUMERE SUNT 0753403766 LA CARE RASPUNDE FALSUL ANTONESCU SI 0770587643 AL ESCROCULUI ION CARE DE FAPT E ACCEASI PERSOANA ..SUNATI VA ROG SA II INEBUNITI CU TEL SI REFULATI TOATE NECAZURILE DV AVUTE CU TIGANII...AM AJUNS SA II URASC...

    RăspundețiȘtergere
  24. Am luat eu o teapa zilele trecute. Am gasit un anunt in stergatorul masinii, dela firma, SC GEMARCO REPARA CASA CONSTRUCT SRL-D, i-am sunat si am spus ca doresc sa repar acoperisul. A venit la mine unul de-si zicea Gabi sau Marian, numele de santier, cu o echipa de 4 tigani. Cum s-au dat jos din masina au intrat in curte, si-au adus folia si sculele si au urcat pe acoperis. Cand am vazut asta i-am dat jos si i-am intrebat de contract. Asa-zisul Gabi a scos doua contracte pt mine si vecina mea ( noi avem casa nationalizata comuna), dar nu dorea sa incheie decat un contract pe toata casa. A cerut un avans de 15000 ron de la mine si de 15000 ron de la vecina care nua avut decat 8000 ron, ramanand sa mai dea data viitoare. Au pornit la decopertat, infoliat si pus tabla. A doua zi a venit sa mai ceara bani dar nu am dorit sa mai dam deoarece nu ne dadea chitanta. A inceput sa ne ameninte ca avem contract semnat si ca ne da in judecata. Iam dat pana la 25000 ron dar mai vroia 20000 ron. Lucrarea este executata asa si asa, tablataiata la flex, astereala pusa la socoteal dar nepusa, suruburile puse unde nu trebuie, etc. Am cerut ragaz de 1 zi sub pretext ca scoatem bani de la banca deoarece ne presa sa dam bani de sambata, luni ne-am dus la un avocat l-am angajat cu 3000 ron, acesta s-a dus la prim procuror si impreuna cu politia am aranjat un flagrant. Cand a venit la noi sa ai dam banii am sunat la ofiterii sub acoperire si l-au luat ca din oala. Acesta era al doilea un fel de sef, Robert dar carew am aflat dupa ce la legitimat ca se numea Rupi. L-au pus sa vina la Politie si sa aduca contractele in original pe care noi le-am semnat ca niste prosti de frica lor. Politia il asteapta de cateva zile, pentru ca a fost deschis dosar penal, dar el si cu seful lui unul Popescu, dupa ce ne-au amenintat ca mai vor ceva bani si ca ne dau in judecata deoarece au cel mai tare avocat din tara si ca ne lasa si fara casa daca ajungem la proces cu ei. Nu stiu ce sa zic, nu au mai sunat de 3 zile si nici nu au venit, o fi de rau pentru noi, ne vor da in judecata? Apropo de deviz asa cu au spus si mai sus, era trecut doar pretul pe ml sau mp dar nu si cantitate sau preturi estimative, nu au vrut sa ne arate factura la tabla de unde au luat-o, motivand ca deabia la sfarsit ne vor da chitante si facturi. sincer ne este frica sa nu castige procesul si sa ne trezim fara bani si case. Numere de telefon: 0731079888 Popescu, 0726414566 Robert(Rupi), 0727653090 Gabi/Marian. Eu am pus si pe facebook poze cu dezastrul pe care l-au lasat, cu ploaie in casa cand au decopertat, cu neregulile de la invelitoare, mizeria din curte. etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noi am luat teapa cu firma aceasta, ne a costat foarte mult, ne am reparat acoperisul in 2017 si cand a venit matusa mea acasa s a urcat in pod si lucrarea nu este terminata. Daca ati dori sa imi dati un numar de telefon sa vorbim, va rog.

      Ștergere
    2. Si noi am luat teapa cu firma aceasta, ne a costat foarte mult, ne am reparat acoperisul in 2017 si cand a venit matusa mea acasa s a urcat in pod si lucrarea nu este terminata. Daca ati dori sa imi dati un numar de telefon sa vorbim, va rog.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  25. Buna ziua,

    Si eu sunt unul dintre pagubiti, luna trecuta, in inima Brasovului.
    Am vorbit mai devreme cu unu jurnalist de investigatii de pe langa Politia Capitalei si mi-a spus ca ar fi bine sa facem un grup de pagubiti si sa-i aducem cat mai multe probe. Poate prelua cazul si si sa-l faca cunoscut la nivel national. Asa nu mai au cum sa fie portejati de interlopi sau de politia din satele sau oraselel lor.
    va rog sa scrieti cine e interesat si vedem ce putem face.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cred ca sunt in aceeasi situatie . am semnat un contract si nu mai scap de ei . Cum scap de ei ?

      Ștergere
    2. Este facut grupul? Si daca da, cum se numeste si unde il pot gasi?

      Ștergere
  26. Si noi suntem păţiţi. Suntem un grup de mai multe familii păgubite. Am pus mână de a mână şi am făcut un site. Vrem să facem şi un denunţ, mai multe persoane, la poliţie.

    Intraţi şi pe site-ul nostru - http://tepeacoperisuri.home.blog/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua as dori sa va intreb, ati facut denunțul? Si daca da, ce s a intmplat, va bagag cineva in seama?

      Ștergere
  27. Pana ieri , ziceam ca si tiganii sunt oameni, si multi dintre ei sunt ok. Doar ziceam , in realitate am avut intotdeauna o reticenta...nu a iesit nimic bun din relatiile cu ei niciodata... Teapa mi-a fost administrata ,de o echipa de infractori tigani, la Sibiu. Acelasi scenariu, cu fluturas in cutia postala, o anexa a casei ce trebuia re-acoperita, adica dat jos acoperisul din placi de azbociment si pusa invelitoare tigla metalica. Nr de tel ale ,,mesterilor,, 0749921368 si 0766742516m,numele sefului de trib a fost ba Sorin ba Marius...nu m-am obosit sa fac contract ,stiam ca este inutil .Am convenit cu tiganii un pret de 80 lei/ mp acoperis in conditiile in care am dorit doar decopertare , pus sipci de lemn si tabla, fara folie si astereala... ca m-am gandit eu ca ar trebui ca interiorul sa il fac nu pe graba cu unii mai ok... ca de calitate nu poate fi vba, si inlocuit sist pluvial , pretul lor 40 lei/ml burlan metalic vopsit. In final au pretins bani pe coturi, camine de evacuare la sist pluvial, coliere... la acoperis sorturile care imbraca lateralele au iesit cu un pret de parca ar fi din ciocolata elvetiana. Calitate slaba, desi am stat pe ei, intr- o zi cu ploaie torentiala, am tot sperat ca se opresc pt a veni a 2-a zi, ca nici nu ii mai lasam in curte. Eu singura ei 5 , ne-am certat ca la usa cortului. In fine o lucrare ce am estimat-o la 5000 lei a ajuns 6500....au un microbus gri ...le-am dat 6000 si a ramas sa le mai dau 500 in cateva zile. O sa revin cu nr masinii, macar pentru a ajuta pe altii sa nu mai apeleze la serv. lor. Ideea este ca nu ai alta optiune, echipele mari si firmele iau doar lucrari mari, se feresc de decopertari...si uite asa esti obligat sa colaborezi cu rebuturile astea umane.

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna ziua ma numesc rusnac ilie desi nu-i voie an primul rand sa chemi pe cineva pe care nu-l cunosti sau dai voie să intră an curte ăștia trebuie închiși dupa gratii ca nu numa pe voi va ansala înșeală pe batrani care n-au habar si le fura bani din casa sau le si lovesc (pentru acoperisuri dacă aveți nevoie sunațima sant din sighet ) nr 0753981034

    RăspundețiȘtergere
  29. Unic bilka construct hoția cu Gabor Robert.
    Vine la constatare Ionut Preț decent.La reparatii apar 3 si la fi al la plata șeful care urla ca pretul este aproape dublu.
    Certuri si in final pleaca cu 30%in plus decât ne-am inteles.
    Dar surpriza la prima ploaie incepe prăpădul !
    Acuma stau si ma rog sa le dea cel de sus.......sanatate ....
    Pe scurt ;
    Firma Unic Bilka Construct srl gabor robert tel 0737339260
    Ionuț tel.0731586193

    RăspundețiȘtergere
  30. Da ! I-a saltat politia cu mascatii direct! Dar banii au ramas cei care ne-a jumulit de ei.

    RăspundețiȘtergere
  31. am fost de curand inselata de ei si am facut plangere la protectia consumatorului si la politie, dar isi schimba datele de identificare din contracte sau sunt fictive si nui poate gasii nimeni, isi schimba numerele de telefon,

    RăspundețiȘtergere
  32. dar cel care vine sa ceara avans si cu contractele este acelasi se numeste Alex Dogaru are in jur de 110 Kg si mai mult de 35 de ani are telefonul 0726494114

    RăspundețiȘtergere